ورود |عضويت
 
درباره ماعشاير استانتماس با ماصفحه نخست
 
1401/03/18

اختصاص 500 پنل خورشیدی به عشایر شهرستان سمیرم


به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان اصفهان، مختار اسفندیاری در جلسه شورای عشایری شهرستان سمیرم با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام(ره) فرمودند "عشایر ذخایر انقلابند" یعنی عشایر فداکار، ایثارگر، شجاع و زحمتکش هستند.

وی ادامه داد: در برنامه های دوم تا ششم کارهای خوبی برای عشایر انجام شده است به طوری که شاخص های توسعه در مناطق عشایری قبل از انقلاب زیر 5 درصد بودند اما بعد از انقلاب به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی به بالای 65 درصد رسیده اند.

مدیر کل امور عشایر استان اصفهان با اشاره به ده هزار شهید جامعه عشایری بیان کرد: نظام ستمشاهی دو ایل بختیاری و قشقایی را به حال خود رها کرده بود زیرا این دو ایل استبداد ستیز بوده و در مقابل ظلم می ایستادند.

اسفندیاری افزود: نیاز های اولیه عشایر ایلراه های عشایری، آب شرب انسان و دام و سوخت فسیلی می باشند و در حال حاضر مشکل اصلی عشایر فروش دام است لذا عشایر به میدان عرضه دام نیاز دارند.

وی در پایان گفت: در سال جاری 500 پنل خورشیدی به عشایر شهرستان سمیرم اختصاص داده شده است که امیدواریم این پنل ها بتوانند روشنایی را برای چادر عشایر شهرستان به ارمغان بیاورند.

 

نظر شما درباره اين خبر:
  ارسال   صرفنظر  
بازگشت
جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
 
نظرسنجی
نظر شما در مورد وب سايت اداره کل امور عشاير در چيست؟
ارسال نظر

   
Copyright (c) 1403/02/07 اداره کل امور عشایر استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا